П`ятниця, 17.05.2024, 12:12Приветствую Вас Гість | RSS
Сайт вчителя української мови та літератури Згирчі Алли К...
Меню сайта
Статистика
счетчик посещений

Анкета вчителя


                                  Інформаційна карта

учасника Всеукраїнського конкурсу

«Учитель року – 2015»

1.

Прізвище, ім’я та по батькові

Згирча Алла Костянтинівна

2.

Фото конкурсанта

 

3.

Місце роботи (найменування освітнього закладу відповідно до статуту)

Горбівська загальноосвітня школа

 І-ІІІ ступенів Герцаївського району Чернівецької області

4.

Посада

Вчитель української мови та літератури

5.

Педагогічний стаж роботи

14 років

6.

Кваліфікаційна категорія

Спеціаліст вищої категорії

7.

Звання

-

8.

Педагогічне кредо

Поставити справу так, щоб усе, що підлягало вивченню, вивчалось: легко, швидко, ґрунтовно

9.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовую

Робота в групах (парах), методи «Мікрофон», «Кубування», «Дерево рішень»,  «Незакінчене речення», «Займи позицію», рольові ігри.

10.

Власний особистісний і педагогічний портрет.

      Навчитися чогось можна, лише коли сам це зробиш.

                                                                                Аристотель

      Що може бути кращим для становлення особистості, ніж відчуття успіху й власної значущості від результатів своєї праці. Навчання – це творчий процес відкриття дитиною світу. Це незаперечна істина, якою я керуюсь у своїй професійній діяльності. Не «передати» знання учневі в готовому вигляді, а навчити його самостійно добувати їх, самому доходити висновку, висловлювати думку – це ті принципи, яким я віддаю перевагу під час підготовки до уроку та його проведення. Намагаюсь зробити навчальний процес цікавим, захоплюючим, радісним.

 Основна мета навчання української мови полягає у формуванні національно свідомої, духовно багатої мовної особистості, яка володіє вміннями і навичками вільно, комунікативно доцільно користуватися засобами мови – її стилями, типами, жанрами в усіх видах мовленнєвої діяльності, тобто забезпечує належний рівень комунікативної компетенції.

  Розвивати дитячу творчість на уроках мови, за визначенням К.Ушинського, означає плекати «ту природжену душевну здібність, яку називають даром слова… вести дітей у свідоме володіння скарбами мови».

       А успіху учні досягнуть у навчанні, якщо:

  • умітимуть самостійно вчитися,
  • матимуть особисту точку зору й умітимуть її аргументувати,
  • умітимуть застосовувати свої знання для розв’язання життєвих проблем,
  • матимуть культуру спілкування.

       Використовуючи вислів Р. Декарта «недостатньо мати добрий розум, головне  - добре його застосовувати», намагаюсь через милозвучність мови та багатство літератури виховати свідомого громадянина незалежної України.

       В.Сухомлинський зазначав: «Творчий учитель не той, хто відповідно освічений, добре знає свій предмет. Цього мало. Якою б талановитою не була людина, але якщо не буде постійно вчитися, ніколи не стане хорошим педагогом».

11.

Посилання на блог

http://allazgircha2015.ucoz.ua/

 

АНКЕТА

учасника Всеукраїнського конкурсу

 «Вчитель року – 2015»

1.

Прізвище, імя та по батькові

Згирча Алла Костянтинівна

2.

Дата і місце народження

09 квітня 1980 року, м.Львів

3.

Повна домашня адреса

с. Горбова Герцаївського району Чернівецької області, 60522,

 моб.тел. 0989692543

е-mail alla.zgircha@mail.ru

4.

Паспортні дані

КР 430909, виданий Герцаївським РВ УМВС України в Чернівецькій області

 02 грудня 1999 року

5.

Ідентифікаційний код

2931917302

6.

Які навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

Чернівецький національний університет ім. Юрія Федьковича 2003р., спеціальність «Українська мова та література»

7.

Місце роботи

Горбівська загальноосвітня школа

 І-ІІІ ступенів Герцаївського району Чернівецької області

8.

Стаж роботи: загальний

14 років

9.

у тому числі педагогічний

14 років

10.

Кваліфікаційна категорія

Спеціаліст вищої категорії

11.

Звання

-

12.

Державні нагороди, відзнаки

Грамота Герцаївської  РДА від 01 жовтня 2009 року, від 28 серпня 2014 року

13.

Класи, в яких викладаєте

5,7,9,11

14.

Педагогічне кредо

Поставити справу так, щоб усе, що підлягало вивченню, вивчалось: легко, швидко, ґрунтовно

15.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовую

Робота в групах (парах), методи «Мікрофон», «Кубування», «Дерево рішень»,  «Незакінчене речення», «Займи позицію», рольові ігри.

16.

Власний особистісний і педагогічний портрет.

      Навчитися чогось можна, лише коли сам це зробиш.

                                                                                Аристотель

      Що може бути кращим для становлення особистості, ніж відчуття успіху й власної значущості від результатів своєї праці. Навчання – це творчий процес відкриття дитиною світу. Це незаперечна істина, якою я керуюсь у своїй професійній діяльності. Не «передати» знання учневі в готовому вигляді, а навчити його самостійно добувати їх, самому доходити висновку, висловлювати думку – це ті принципи, яким я віддаю перевагу під час підготовки до уроку та його проведення. Намагаюсь зробити навчальний процес цікавим, захоплюючим, радісним.

 Основна мета навчання української мови полягає у формуванні національно свідомої, духовно багатої мовної особистості, яка володіє вміннями і навичками вільно, комунікативно доцільно користуватися засобами мови – її стилями, типами, жанрами в усіх видах мовленнєвої діяльності, тобто забезпечує належний рівень комунікативної компетенції.

  Розвивати дитячу творчість на уроках мови, за визначенням К.Ушинського, означає плекати «ту природжену душевну здібність, яку називають даром слова… вести дітей у свідоме володіння скарбами мови».

       А успіху учні досягнуть у навчанні, якщо:

  • умітимуть самостійно вчитися,
  • матимуть особисту точку зору й умітимуть її аргументувати,
  • умітимуть застосовувати свої знання для розв’язання життєвих проблем,
  • матимуть культуру спілкування.

       Використовуючи вислів Р. Декарта «недостатньо мати добрий розум, головне  - добре його застосовувати», намагаюсь через милозвучність мови та багатство літератури виховати свідомого громадянина незалежної України.

       В.Сухомлинський зазначав: «Творчий учитель не той, хто відповідно освічений, добре знає свій предмет. Цього мало. Якою б талановитою не була людина, але якщо не буде постійно вчитися, ніколи не стане хорошим педагогом».

17.

Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів в періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням

18.

 

Підпис учасника ___________________

Дата  _____________________

 

 

Вход на сайт
Поиск
Годинник
Календарь
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Друзья сайта

Освіта Герцаївщини