П`ятниця, 17.05.2024, 09:50Приветствую Вас Гість | RSS
Сайт вчителя української мови та літератури Згирчі Алли К...
Меню сайта
Статистика
счетчик посещений

ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ КЛАСУ


ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО

ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ КЛАСУ

Мета: створити позитивну атмосферу в класі, навчити дітей робити в класі, виховувати почуття впевненості в собі, налагодження контактів між учнями, стимулювання психологічної близькості, формування почуття довіри один до одного, відповідальності.

Обладнання: клейкий папір, фломастери, олівці, білий папір, малюнок із зображенням рюкзака, ватман.

  • Вправа „ Моє ім’я...”

Наше заняття ми починаємо зї знайомства. Кожен по колу назве своє ім’я і 5 повідомлень про себе. Це може бути риси характеру, хобі, інтереси, особливості, захоплення.

  • Правила в групі

Давайте ми визначимо за якими правилами ми будемо працювати.

  • Очікування.

Кожен з вас щось очікує від заняття. Розкажіть що ви очікуєте?

  • Тема.

Тема сьогоднішнього заняття „ Формування здорового психологічного клімату класу”.  Наш колектив – могутній засіб формування особистості, але тільки тоді, коли характер нашого психологічного клімату позитивний, безконфліктний.  Тому здоровий психологічний клімат дуже важливий, так як він впливає на гармонійний розвиток особистості, взаємовідносини між нами, продуктивність діяльності, самопочуття.

Коли в колективі немає конфліктів, протиріч, коли тут панує позитивна атмосфера, хороше ставлення один до одного, тільки тоді нам легше працюється, і у нас більше шансів для здобуття перемоги.

  • Назви предмет”.

Уявіть собі, що ми з вами збираємось в похід. Ну звичайно беремо з собою рюкзак. Та ми повинні виконати одну умову – можна взяти тільки ті речі, продукти, які починаються на букву К.

  • Фантастичні місця”.

Кожний з вас мабуть мріє або мріяв колись потрапити в якесь фантастичне місце. Зараз у вас буде така можливість. Я почну цю гру – я буду кидати м’яч комусь із вас при цьому назву якесь місце. А той, кому м’яч буде адресований повинен сказати три речі, які він візьме з собою.

 Міміка”.

Я вас поділю на дві групи, кожна група повинна буде досягти вершини і зустрітися на вершині гори Говерла. Ви стоїте біля підніжжя гори Говерла з північного боку а ви з південного. Але щоб досягти вершини ви повинні за допомогою міміки показати а інша група – відгадати, і навпаки.

" Змійка”.

Ви мабуть трохи засиділись. зараз ми з вами порухаємося. Наш маршрут продовжується і знову перед нами перешкоди, але більш реальні. Для того щоб їх подолати ви стаєте в ряд. Ті перешкоди, які перед вами будуть, ви повинні пройти не розірвавши ланцюг свій:

  •  
  • пройти лабіринт,
  • обійти широке озеро,
  • пройти крізь тунель,
  • подолати вершину.
  • „ Намалюй себе”.

 

Намалюйте себе, ким ви себе уявляєте: може рослиною, тваринкою, предметом. Тут ви повинні викласти свою фантазію на листок паперу.

  • Розкажи руками”.

Для виконання цієї вправи мені потрібний помічник. За допомогою мімічних рухів помічник продемонструє проходження деяких технічних етапів, а ви повинні відгадати:

  •  
  • підйом;
  • жердини;
  • паралельні ∙ мотузки;
  • траверс;
  • „ Гості”.

 

Уявіть собі, що у нас наближається свято, а яке свято без гостей. У вас є нагода запросити тих кого ви хочете з нашої групи. Кожен з вас повинен назвати гостей, які будуть на святі.

  • Висновок.

Ось і підійшло наше заняття до завершення, наш рюкзак вже трохи спорожнів, а наповнимо ми його нашими сподіваннями. 

Вход на сайт
Поиск
Годинник
Календарь
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Друзья сайта

Освіта Герцаївщини