П`ятниця, 17.05.2024, 12:12Приветствую Вас Гість | RSS
Сайт вчителя української мови та літератури Згирчі Алли К...
Меню сайта
Статистика
счетчик посещений

Готуємось та проводимо урок


                Готуємось та проводимо урок

Здрастуй, урок!

Де ти народжуєшся, де ти живеш, урок?

У класній кімнаті?

Але ти не можеш жити там один,

ти ж не можеш існувати без мене!

Я тебе обдумую, планую, проводжу!

Ось і виходить, що ти живеш у моїй голові,

у моєму серці…

                                                    Ш. Амонашвілі

               Щоденні правила ефективної педагогіки

  1. Я не джерело знань на уроці – я організатор уроку й помічник дітей.
  2. Культивуйте у собі спокійне, доброзичливе, неупереджене ставлення до дитини.
  3. Не брешіть учням, діти цього не пробачать.
  4. Слухайте кожну дитину всім серцем.
  5. Завжди заходьте до класу у доброму гуморі. Спробуйте позбутися образ і роздратування з попереднього уроку.
  6. Будьте послідовними і систематичними у своїх вимогах.
  7. Надайте дитині право на помилку. Хіба ви ніколи не помилялися?
  8. Не робіть дитині зауважень у присутності інших людей. Поговоріть із нею про це наодинці.
  9. Мотивуючи оцінки знань учнів, додавайте своїм словам ділового і зацікавленого характеру.
  10.  Завершуйте урок із дзвінком.

                Правила, що забезпечують успішність уроку

  1. Бути зібраним, чітко та зрозуміло ставити завдання перед учнями, послідовно вести їх до наміченої мети.
  2. Дібрати зміст уроку відповідно до його завдання, обміркувати методи ведення уроку, обрати найефективніші способи вивчення нового матеріалу.
  3. На перебивати учня, дати йому договорити.
  4. Заощаджувати час, не допускати довгих сентенцій.
  5. Пильно стежити за відгуками учнів на розповідь, завдання, вимогу.
  6. Реалізувати висунені до учнів вимоги.
  7. Стимулювати запитання учнів, підтримувати ініціативу, схвалювати їх поінформованість.

          10 кроків підготовки до уроку

  1. Визначення теми уроку.
  2. Визначення прогнозованих навчальних результатів.
  3. Формулювання прогнозованих результатів.
  4. Визначення очікуваних результатів уроку для самого педагога.
  5. Добирання найважливіших навчальних результатів.
  6. Обирання вправ і методів, що сприятимуть прогнозованим результатам.
  7. Визначення критеріїв оцінювання.
  8. Визначення методів оцінювання.
  9. Складання розгорнутого плану уроку.
  10. Підготовка ресурсів до уроку.

              Нові підходи до роботи у класі

  1. Якщо постійно критикувати учня, він учиться ненавидіти.
  2. Якщо дитину висміювати, вона стає замкнутою.
  3. Коли дитина живе в атмосфері ворожнечі, вона вчиться аг­ресивності.
  4. Якщо дитині постійно дорікають, вона вчиться жити з почут­тям провини.
  5. Коли учня підбадьорювати, він учиться вірити в себе.
  6. Коли дитину хвалити, вона вчиться бути вдячною.
  7. Якщо дитина зростає в чесності, вона вчиться бути справедливою.
  8. Коли дитину підтримувати, вона вчиться цінувати себе.
  9. Якщо дитина живе в атмосфері дружелюбності, що дуже важливо, вона вчиться знаходити  любов у цьому світі.

 

Вход на сайт
Поиск
Годинник
Календарь
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Друзья сайта

Освіта Герцаївщини