Лексичні та граматичні помилки
*****
1. Я поділяю прагнення моєї ровесниці, бо вважаю, що вона мислить, як доросла людина, що необхідно будь-якою ціною добиватися тої мети, яку ти поставив перед собою
. 2. Адже є такі добрі люди, що свої добрі риси ховають у глибині серця і бояться відкрити людям, з якими спілкуються.
3. Як багато важать такі поняття, як честь, добре ім’я. 4. Його надзвичайна доля лягла в основу твору.
*****
1. Всі його прекрасні душевні пориви водночас перекрасилися страшними діями.
2. Та одруження Чіпки з Галею допомагає йому знову стати на вірний шлях.
3. За своє життя Борис Тен переклав багато творів, але писати свої праці він почав у віці сімдесяти трьох років.
4. Він вважав, що виконав справу свого життя, адже працював над тяжкими довшими творами.
*****
1. Для української культури роль і значення високоякісних поетичних перекладів творів світової літератури займають значне місце. 2. Болі й тривоги того часу можна вловити в різкому повороті, який робить доля персонажів. 3. Їх роботи являлись джерелом основних ідей, за якими в майбутньому будувалась наука. 4. Я знаю, що в наш часи більшість людей, які отримали вищу освіту, зараз працюють на ринках та в інших сферах діяльності зовсім не по своїй професії.
*****
1. А головне – це бути впевненим у своїх можливостях, не зупинятися до вдосконалення.
2. З деякими людьми не варто мати справи, не потрібно прислухатися до їх порад.
3. Але є такі риси характеру, які людина приховує у самому собі.
4. Головним життєвим проектом є поступання в інститут, гарно його закінчити, бути майстром своєї справи
. *****
1. У кожної людини є як позитивні, так і негативні риси яких треба позбавитися.
2. Треба переконати себе, що завдяки плідної праці досягнеш всього, чого забажаєш, що без праці не досягнеш результату.
3. У романі змальовані життя селянства, феодалів і кріпосників.
4. Ці епізоди сповнені переживанням і турботою до незнайомої людини, і це вражає читача.
*****
1. Привертає увагу те, що жінка, будучи тяжко хворою, завдяки піклуванням цієї доброзичливої родини одужала
2. Селянство поступово звільняється від поневолення, заявляючи на своє право жити по-людськи.
3. Бо він один із них, з селян, прагне волі і правди, йде всупереч дворян і чиновників.
4. У 1969 році американські вчені скористувалися ідеями Юрія Кондратюка щодо «Apollo».
*****
1. Але хлопець не був обділений на любов і ласку.
2. Він переклав на українську мову більш як сто творів поетів з різних епох. 3. Борис Тен перекладав на різних мовах
4. За своє життя він переклав дуже багато текстів і вважає, що зробив справу свого життя.
5. Роки йдуть, часи минають. Оглянімося навколо і подумаємо. Лексичні, граматичні та стилістичні помилки Знайдіть стилістичну помилку допущену в рядку
*****
1. Брат з сестрою приймають участь у святковому концерті.
2. Подруга Марина – дівчина активна, наполеглива, настирлива.
3. Може, дощ незабаром скінчиться, і знову засяє сонце?
4. Мрію влітку поїхати до Криму або побувати в Карпатах. Знайдіть стилістичну помилку допущену в рядку
*****
1. У зоопарку дітям найбільше сподобалося маленьке веселе шимпанзе.
2. Сидівши на березі річки, дядько Степан ловив рибу і щось тихо бурмотів.
3. Новий фантастичний фільм передивилося біля шести десяти тисяч глядачів.
4. Учитель надав восьмикласникам матеріал для виконання лабораторної роботи.
*****
1. Я поділяю прагнення моєї ровесниці, бо вважаю, що вона мислить, як доросла людина, що необхідно будь-якою ціною добиватися тої мети, яку ти поставив перед собою
. 2. Адже є такі добрі люди, що свої добрі риси ховають у глибині серця і бояться відкрити людям, з якими спілкуються.
3. Як багато важать такі поняття, як честь, добре ім’я.
4. Його надзвичайна доля лягла в основу твору.
***** 1.
Всі його прекрасні душевні пориви водночас перекрасилися страшними діями.
2. Та одруження Чіпки з Галею допомагає йому знову стати на вірний шлях.
3. За своє життя Борис Тен переклав багато творів, але писати свої праці він почав у віці сімдесяти трьох років.
4. Він вважав, що виконав справу свого життя, адже працював над тяжкими довшими творами.
*****
1. Для української культури роль і значення високоякісних поетичних перекладів творів світової літератури займають значне місце.
2. Болі й тривоги того часу можна вловити в різкому повороті, який робить доля персонажів
. 3. Їх роботи являлись джерелом основних ідей, за якими в майбутньому будувалась наука
. 4. Я знаю, що в наш часи більшість людей, які отримали вищу освіту, зараз працюють на ринках та в інших сферах діяльності зовсім не по своїй професі
. ****
* 1. А головне – це бути впевненим у своїх можливостях, не зупинятися до вдосконалення
. 2. З деякими людьми не варто мати справи, не потрібно прислухатися до їх порад.
3. Але є такі риси характеру, які людина приховує у самому собі.
4. Головним життєвим проектом є поступання в інститут, гарно його закінчити, бути майстром своєї справи.
*****
1. У кожної людини є як позитивні, так і негативні риси яких треба позбавитися
. 2. Треба переконати себе, що завдяки плідної праці досягнеш всього, чого забажаєш, що без праці не досягнеш результату.
3. У романі змальовані життя селянства, феодалів і кріпосників
. 4. Ці епізоди сповнені переживанням і турботою до незнайомої людини, і це вражає читача.
*****
1.Привертає увагу те, що жінка, будучи тяжко хворою, завдяки піклуванням цієї доброзичливої родини одужала
. 2. Селянство поступово звільняється від поневолення, заявляючи на своє право жити по-людськи.
3. Бо він один із них, з селян, прагне волі і правди, йде всупереч дворян і чиновників
. 4. У 1969 році американські вчені скористувалися ідеями Юрія Кондратюка щодо «Apollo»
. *****
1. Але хлопець не був обділений на любов і ласку
. 2. Він переклав на українську мову більш як сто творів поетів з різних епох
3. Борис Тен перекладав на різних мовах
4. За своє життя він переклав дуже багато текстів і вважає, що зробив справу свого життя
. 5. Роки йдуть, часи минають. Оглянімося навколо і подумаємо. Потребує редагування речення
1. Коли ж це хлопчисько перестане байдикувати й почне навчатися?
2. Яскраво світило сонечко, небо було чисте й прозоре, повівав легкий вітрюган.
3. Після дощу огудиння розрослося, заплелося серед картоплі й заважало пройти.
4. Щедрик, щедрівочка, прилетіла ластівочка, стала щебетати, господаря викликати. Потребує редагування речення
1. Люба бабусенько, вітаємо тебе з днем народженням і даруємо ці чудові квіти!
2. До складу адміністрації навчального закладу входять директорка, завучка та організатор.
3. Уболівальники так раділи перемозі своєї команди, що їх крики було чутно далеко від стадіону.
4. Сонячні зайчики танцювали на підлозі, шафі, стінах, і це світло розбудило дівчинку. Відредагуйте речення
1. Насвистуючи веселу пісеньку, ноги несли його все далі.
2. Поскільки гість не знав української мови, ми почали розмовляти на російській.
3. Глядачі, сидячи в першому ряду, захоплено аплодували початкуючому поетові.
4. Опрацювавши належним чином статті закону, його було включено до порядку денного пленарного засідання.
5. По долинам, низинам, улоговинам стелився густий, клубочучийся хмарами туман.
6. Захопившись цікавим детективом, йому здалося, що час минув дуже швидко. Відредагуйте речення
1. Так як оратор не додержувався регламенту, то голова зборів лишив його слова.
2. Мені назначили побачення в дві години.
3. Було підняте питання про те, щоб голова парламенту зложив свої повноваження
. 4. На відзнаку ювілею міста проведені багато численні міроприємства, у яких прийняло участь багато людей. Відредагуйте речення В програмі зустрічаються помилки, а найчастіше слідуючі: приймати участь, приймати належні міри, самий цікавий, двадцять хвилин шостого, мати значну роль, через пару днів, урок продовжується 45 хвилин, співставити факти, переписуватися, ушиб коліна. Відредагуйте реченн
я 1. Ви не вірно сказали адрес проживання.
2. По ініціативі тренера матч був переставлений на слідуючий тиждень.
3. По моєму класний керівник не повинен вмішуватись в особові справи своїх учнів.
4. Наталка говорить, що вам треба панночку, а не мене сільську. Відредагуйте текст. З’ясуйте, які мовленнєві норми пропущено і ньому. Ось уже на протязі кількох років я приймаю участь в олімпіаді по математиці. Ця олімпіада дуже інтересна, бо, дякуючи їй, я стаю розвинутою людиною, знаю толк у математиці. Конечно, я ще жодного разу не побідив, так як мені не хватає повністю знань, але, коли я побідю, то обов’язково відпразную цю подію: куплю собі семічків, подивлюся два своїх любимих фільма й, вобще, буду даже жуже щасливий.